bläh säger jag bara

Börjar förlora hoppet lite om att jag nånsin kommer få ett acceptabelt ass. Haha sadness. Aja, det känns som att det går lite framåt med träningen i alla fall, sakta men säkert. Äter fortfarande alldeles för mycket kolhydrater för att kunna se resultat, men det är så svåååårt att inte äta dåligt just nu. :/ Tränar ju regelbundet och har gjort det i flera månader nu, men... ja. Jag äter ju inte bra så det är ju nästan i onödan. Men nu måste jag fan ta tag i maten också, kan ju inte hålla på och hetsträna och sen stoppa i mig massa skit. Bläh.


Yeah... Jag har inte blivit välsignad in the ass department. Antagligen min bestraffning för att jag fick smala armar eller nåt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0