life update

Jobbar typ hela tiden känns det som. Nej men det har blivit en hel del pass på plantagen nu, det är ju crazy busy där nu när det är planteringstider, som tur är har de senaste passen bara varit kassapass så då står man ju bara och blippar varor och slipper sortera och ställa upp krukor efter storleksordning i 8 timmar. Jaja man får tänka på lönen och som idag att det var 100 % OB. Bara nu i helgen har jag fått in ca 3.000 kr! Helt ok om man jämför med de andra jobben jag haft haha, tog typ en hel månad att få ihop sådär mycket.... ;P Fast kan typ inte spendera något av det. Måste ju spara inför Hawaii.
 

sexy as always på jobbet.
 
Imorgon (eller tisdag) ska jag iväg och fixa ett nytt pass! Dom har ju så stränga regler i USA om att det inte får gå ut inom 6 månader efter att man kommer hem från landet. Helt stört. Men ändå, so taggad, lär ju dock bli en asful bild igen hahaha. Åh blir alltid så ugly. Vad ska man göra...
 
Jaja nu ska jag sova, är sjukt trött. Är ju ledig imorgon men har blivit en vana av att gå och lägga mig runt 22:00 eftersom jag börjat vid 7-9 de senaste dagarna, så känner ändå att jag borde sova nu. Plus att jag måste ju orka med mitt spinningpass imorgon! Det har blivit mitt nya favoritpass btw haha, vem kunde tro det?? Var ju så anti förut innan jag hade testat det. Men det var faktiskt sjukt kul, har bara jobbat så mycket nu så har inte hunnit gå på några pass. Men imorgon så!
 

En fixad och en inte fixad bild på moí. Yep.
 

Har blivit mycket promenader och lite träning den senaste tiden. Inte bra. Typiskt mig att intala mig själv att jag är duktig bara för att jag är ute och går... ugh.
 

Kan fortfarande inte fatta att jag ska åka hit!!!! AH MAH GAAWD!!!! Helt själv också, jag som är så extremt osjälvständig!! Jag kommer dö!! Eller så kommer det bli the most awesome shit evaah. Hoppas på det senare hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0