happy penguin!

Dagens "formcheck" haha. Börjar som sagt se små förändringar när det gäller magen och höfterna, dock inte den bästa bilden då jag precis ätit min stora frukost (gigantisk skål med havregrynsgröt, gör att magen sväller.. men det är "bra" kolhydrater och sånt man ska äta innan träning!!) men jag tycker ändå man ser lite början till abs haha *självgod delusional jävel*

Nu ska jag iväg till gymmet, sen ska jag baka. Kan inte bestämma mig för om jag ska göra äppelkaka Hummingbird Style, eller om jag ska göra en Oreo-cheesecake. Är så sjukt trött på cheesecake men det är det jag får förfrågningar om hela tiden så då blir det det jag bakar. :P


Soon the lovehandles will be gone. Soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0