lite om dagen sådär

Gick en powerwalk imorse på 1,5 h ungefär. Gick hemifrån till Häggvik & tillbaka. Var helt okej ändå, kändes ju inte superskojigt att gå när det snöade och blåste, men känns ändå bra nu efteråt. Gillar känslan man får efter man tränat/rört på sig, blir typ beroende av den när jag väl kommer igång haha!

Efter det så bakade jag ju som sagt kakor, och är snart klar med cheesecaken som jag började med på eftermiddagen. Haha seg jag är. Skulle egentligen dragit till gymmet nu, men kände mig rätt trött av att ha gymmat flera dagar i rad + jobbat + bakat en hel dag. Så ska kanske göra lite kondition hemma ikväll bara, ska ju ändå gymma imorgon igen. :)
 

En av mina favoritkakor, Mini Oreo Stuffed Chocolate Chip Cookies. Låter som att det är too much, men dom är helt awesome!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0