min awesome nyårsafton

Hej på er doodes! Hade (lite oväntat) superkul igår, åt jättegod middag och drog senare iväg på en mega-maffig hemmafest på en herrgård lite random och spontant. Jättefin utsikt över vattnet (en galen snubbe på festen hoppade i och simmade till andra sidan och tillbaka, helt sjukt, vi trodde att han skulle dö:P) i Solna och helmysiga människor. Rätt nice alltså!!
 
Tog taxi hem (helt gratis också, fet nice:D) vid 05:00 typ, fast jag hade nog kunnat fortsätta festa några timmar till haha. Men alla andra var typ halvdäckade av tequila då (som vanligt... this is why you don't start with tequila...;P) så vi drog alla hem ist. Fick massa komplimanger angående min klänning igårkväll, alltid kul att höra eftersom den bara kostade 199 kr hehe. :D En kompis sa även att jag blir snyggare för varje gång hon ser mig, gjorde min kväll typ haha! :D


Sämsta kvalitéen alltså... Men det här är vad jag hade på mig / hur jag såg ut på nyår (ser så glad ut också.....:P). Måste nog köpa ny mobil snart, inte bara för att min kamera slutat fungera, men även för att jag inte längre kan ringa / ta emot samtal normalt utan att den stängs av... Bleh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0