landet


hänger på landet idag och imorgon. åkte hit direkt efter jobbet idag. mysigt värre. :) kom in för ett tag sen, satt nere vid bryggan och fiskade i typ 2 h. fick två stycken abborrar men släppte i dom igen för jag orkade inte rensa dom haha. nu sitter jag här i soffan med mamma och dricker grönt te och äter keso. mamma ville kolla på wallander så så blev det. hatar alla svenska serier men vi har ju bara bas utbudet här ute så... :P

imorgon ska jag gå pw ute på ön och sen vet jag onte vad jag ska göra. men det är fint. har inte ätit någon onyttig mat eller godis på flera veckor nu. blir typ äcklad av tanken på fettig snabbmat eller lösgodis fullproppat med kemikalier. äntligen!!! trodde aldrig sötsuget skulle försvinna haha. men som sagt, det hjälper att ha ett mål (hawaii) i huvudet som motivation. dock har jag varit sämst på att träna den senaste tiden. har bara kört kondition och 0 styrka, syns ju på kroppen om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0