Mar. 06, 2013

Tror jag ska köra cirkelgym imorgon. Behöver köra mer styrka om jag ska lyckas forma min hopplösa kropp någon gång + det är alltid skojigt att testa något nytt pass på gymmet. Sitter typ och hoppas på att jag inte behöver jobba imorgon, eller någonsin igen typ.. Yeah vad ska man göra. Life sucks ass. Har suttit hela dagen och kollat diverse utbildningar utomlands. Har redan sparat ihop alla pengarna som behövs, problemet är bara att jag inte har någon blekaste aning om vad jag vill plugga eller göra med mitt liv. Vet bara att jag vill bo på ett varmt ställe och vara hälsosam och må bra. Funderar på att gå någon slags hälso/nutrition utbildning men vet inte om det är lite för svårt för mig.. någon lite mer praktisk utbildning vore antagligen lättare. Har även funderat på interior design och photography. Fy hatar att jag aldrig någonsin har lyckats bestämma mig för nåt. lär ju sitta här i samma situation när jag är 40 typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0