random



hängde på mq när pappa köpte kläder.


åt lite för mycket ben&jerrys. sista gången nu innan hawaii, måste skärpa mig och börja äta nyttigt. har oftast lyckats med att hålla mig nyttig innan resor, sånt brukar kunna motivera mig så vi får hoppas på att det blir så denna gång också ;P


lite snack-i-lackin' idag. mumsig torkad mango + jordgubbar. gottis ♡

chillar på gymmet. körde ett medelpass idag, höll på att svimma i början, kändes som att jag hade feber och mådde jätteilla men kämpade igenom det. förhoppningsvis blir jag inte sjuk, ska ju jobba rätt mycket framöver -.-


mysig bild. känner för att ta en pw ute i naturen igen men tror inte min kropp orkar med det idag :(

så sjukt taggad taggad!!! kan det bli juli någon hång ellerh? har lite ångest över att mitt pass inte kommer hinna bli klart i tid. fy inte nice o behöva betala 1000 spänn för ett tillfälligt.

det här var min frulle idag! möms. men tråkig.. tror jag ska börja med någon ny gröt, är väldigt trött på havregrynsgröt atm.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mannagryn är bäst!

2013-05-20 @ 13:05:43
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0