success!

Idag har jag gått på en kamerakurs, den var rätt bra faktiskt. Mycket information och fakta om kameran och hur man tar snygga bilder, yayness! Ska försöka komma ut och ta lite landskapsbilder någon dag framöver, oftast blir det ju bara på mat haha.

På eftermiddagen träffade jag finfina Virre och vi drog och fikade och pratade lite. Gjorde även lite planer för nästa helg då vi ska ha en myspys picknick. Har även lovat att baka passionfrukts cheesecake, blir nog riktigt trevligt. :D

Ja ikväll skulle jag ju gymma men... yeah. Det blev inte så. Har i alla fall lyckats hålla mig från att äta för mycket och har endast ätit nyttigt så tänker se det som ett framsteg ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0