. bortskämd unge .

Är fortfarande helt mör i kroppen efter passen igår. Träningsvärken i armarna är enorm, får försöka minska på dom rörelserna ikväll (blir gym och ett medelpass) och fokusera mer på ben och mage typ. :) Blääh min mage har varit helt degig idag, har ingen aning om varför. Av någon anledning är jag som mest out of shape efter jag tränat. Förstår inte varför. >.< Det kanske ordnar upp sig till helgen eller nåt... :P

Efter gymmet ska jag hem till Jonis och få äta min favoritmat just nu (kycklinggryta med curry & ananas:D:D). Har sån tur med att få den maten jag vill varje dag typ. Antingen från mamma eller Jonas hahah. :P Brukar höra vem som gör godast mat varje kväll typ.

JAG VILL HA LÅNGT HUR JUEEEH! (random craziness) Funderar på att skaffa extensions, är inte helt säker än men... jag vill verkligen ha långt hår och pallar inte vänta enda tills sommaren tills det växt ut och blivit riktigt långt. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0