. breakfast in bed and stupid sickness .

Idag vaknade jag av intensiva smärtor i magen, feber och lite annat smått och gott (nasty blödningar bl.a). Fast fick frukost på sängen av världens snällaste (utan att ens behöva be om det... xP). :D Oboy med en ost & salamifralla, yummy. ^^

Blev dock rätt bitter över att inte kunna dra till gymmet som planerat i morse (tänkte vara duktig flicka och börja träna själv, lite lagom självständigt sådär. plus att jag går ju redan på dans själv så det borde inte vara så stor skillnad. ^^ har bara sånt sug efter att träna, typ hela tiden. helt galet, har aldrig gillat att träna som jag gör nu! får världens kick av det O.o). Eller träffa Jessica och dra till Hellströms innan hon åker tillbaka till Frankrike som jag också planerat. Typiskt mig att bli sjuk när jag har som mest planerat. Blir aldrig sjuk när jag har hur mycket dötid som helst. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0