banana&chocolate&coconut proteinshake!

Laddade med en avokadoröra på knäckebröd (favorit i repris) och ett glas proviva hemma hos Jonas imorse, sen åkte jag hem och nu tog jag en proteindrink, den ni ser nedan. Asgoood och jättelätt att göra! Så nu ska jag tagga iväg på en powerwalk igen. Vad blir det, typ 5:e dagen i rad? Jag har ingen koll haha.

Efter den ska jag i vilket fall träffa Denisé i centrum och fika, sen måste jag hem och plugga inför ett slutprov som jag ska göra i Nacka imorgon. The sucky part of distansplugg, proven kan vara lite här och där i landet (hahah that's how far away Nacka is). >.< Innan det ska jag ju bli fotad också så hinner inte plugga imorgon. Jaja det ordnar sig nog! 


Mööms, som Emelie skulle ha sagt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är ju verkligen SÅ lngt bort nacka ligger. Älvsjö är liksom runt hörnet i jämförelse. Och det finns ju verkligen INGENTING att hämta i Nacka.

2012-04-03 @ 18:50:07
URL: http://seashellsontheseashore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0