blähblähbläh

Förstår inte varför folk bara inte kan acceptera att inte alla kan vara bra på allting. Alla kan inte få samma saker, alla kan inte ha det lika roligt hela tiden, alla kan inte ha samma förutsättningar. Livet är inte rättvist, om man letar efter fel hos sig själv och letar efter saker andra har som man själv inte har, well duh, då lär man hitta en hel massa orättvisor överallt. Ju fortfare man inser att det inte hjälper att störa sig på sånt, och slutar spendera 100% av sin tid med att vara bitter så blir de sakerna i livet som faktiskt ÄR roliga, mycket mer tillfredställande!

Blir bara trött på all bitterhet som man får kastad i ansiktet dagligen, släpp komplexen och sluta ta ut skiten på andra människor. It's as simple as that.

Nu tänker jag spendera resten av kvällen med att ta det lugnt för imorgon TÄNKER jag vara frisk! Vill träna och sola. Får så mycket bättre självförtroende när jag är bruun och vältränad. Har bara varit det (solbränd&vältränad) under typ en månad av mitt liv men ändå! Haha det var väl det enda som var bra med den månaden typ... :'D
Hann sola (eller rättare sagt så somnade jag på terrassen i solen när jag försökte plugga... vaknade upp med tomatoface) i typ en timme idag så det är ju alltid något! Håller på och kollar fotoguider på youtube också, lär mig fett mycket! :D I sommar kommer jag vara pro haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0