hästa hästa hej!

Ja idag har jag fått rätt många saker gjorda. Har gjort ännu lite fler samtal till csn, nordea, skolan jag pluggar på och en läkare. Sen så gick man och gjorde synundersökning till körkortet; har fortfarande perfekt syn, booh yeah! Sen har jag spenderat några timmar med att plugga till slutprovet i filosofi som är nu på torsdag. Ångest ångest! Men det går nog bra, har ändå lagt ner rätt jädra många timmar på att läsa den där boken nu så..

Min konstiga och plötsliga magsjuka verkar ha gått över nu i alla fall! Var på en fotografering igår och tror ni inte jag blir assjuk efter att hon tagit första bilden haha? Så det blev typ bara 5 bilder totalt, men vi ska köra en photoshoot snart igen eftersom vi bara hann ta testbilder igår haha. Sen fick jag i vilket fall gå hem och lägga mig och så sov jag bort resten av dagen typ. Usch och fy, både jag och Jonas hade fått det for some reason trots att vi inte ätit samma mat. O.o Nu är det som sagt bättre i alla fall!

Nu ska jag iväg med familjen och storhandla sen blir det hem och plugga igen. Hörs senare yao boiz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0