. plugg non-stop & dagens snugglepants outfit .

Ja idag har jag legat i sängen med näsan i böckerna (med mystofflorna på!) och pluggat konflikter och krig typ. Älskar verkligen historia, men det här är typ 30 % historia och resten tråkig och ointressant analys av situationen. BLÄÄÄ! Måste antagligen fortsätta med det här lika intensivt resten av veckan också om jag ska hinna göra klart den andra inlämningen också. Hateful stuff.

Jobbigt att mitt hår blev för mörkt bara.. Jaja, på vissa bilder ser det nästan mörkbrunt ut och på andra ser det exakt ut som det jag hade innan. I verkligheten är det nog rätt ljusbrunt typ. Men vill ha ljusare egentligen..




som sagt, snyggaste klädvalet evah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0