chillkväll igår

 
Spenderade ju gårdagen med att träna & baka. Sen på kvällen drog jag över till Maks och spelade massa awesome tvspel och åt middag + drack nice vin. Lyckades till och med vinna över honom på Naruto (he will never admit it...). Spelade även ett helt sjukt spel som hette Naughty Bear typ, knäppaste spelet jag varit med om haha!

Idag är jag fett seg, mamma har tagit mitt busskort också så jag är lite fast här hemma.. Få se vad man hittar på för något, blir gymmet ikväll i alla fall (känner mig väldigt tjockis idag.. inte riktigt när det gäller kroppen, det är mera psykiskt idag om det låter logiskt haha). Ska ju jobba långpanna imorgon så borde väl ta det lugnt nu under dagen I guess.


Tycker verkligen om mascaran jag fick i julklapp<3 Skulle vilja lära mig hur man "böjer" upp dom också så att dom ser ännu längre ut. Jag är bara så rädd att ögonfransarna ska brytas av så har aldrig vågat använda en sån. :P
Vitt vin, wok & tvspel igår.

oh noes it's mah face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0