. fuck my shithole life .

Blev sjuk igår, eller jag blev sjukare i alla fall. Har mått illa varje dag till och från i några månader nu (nej jag är inte gravid -.-). Och igår hade jag sån magknip att jag låg i fosterställning hela natten/morgonen och skakade. Stackars Jonas fick springa upp och serva mig med vatten och grejer hela natten. Tror jag vet vad som är fel, egentligen borde jag väl gå till en läkare men jag orkar bara inte. Ska sluta äta pasta helt nu ett tag (får så ont i magen av det), även sluta dricka mjölk. Istället blir det soppor och sånt, mest frukt och grönsaker. Även mycket vatten. Suck... >.<

Nää nu vill jag härifrån, någon gång under december/januari vill jag åka till något varmt ställe och njuta, men det kommer säkert inte bli av. :( Aja får väl se fram emot pluggandet som startar i januari. Tror fortfarande inte att jag pallar jobba just nu; med tanke på att jag ignorerat alla samtal jag fått ang jobb. Känner mig fortfarande inte tillräckligt motiverad att ens borsta håret (eller ha på mig något annat än hobohoodies) på morgonen så... yeah jobb känns långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0