. promenad hela dan .

Först tränade man, sen gick jag hemifrån mig hem till Jonas. Rätt mysigt faktiskt! Lyssnade på musik och tänkte över saker. Dock var vinden så himla stark idag att jag blåste in i en vägg hahaha! Man kanske borde äta lite fler cheeseburgare så man står stadigt när det blåser. Jag och Jonas var i vilket fall bjudna på middag hemma hos hans mamma idag, blev jättegod oxfilé och så åt dom mina morotscupcakes till efterätt. Dom verkade vara rätt populära. :D Anyway efter det gick vi hem så det känns typ som att jag inte gjort något annat än gått idag. :P Nu blir det popcornoch Supernatural med hippies<3 Imorgon ska jag köpa present till uslingen som fyller år. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vEM KALLAR DU USLING???????

2011-12-28 @ 01:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0