matlådan imorgon

Yes det är nog dags att jag börjar lära mig laga "riktig" mat... Testade ju att tillaga kyckling en gång men den blev lite rosa i mitten och sen har jag inte vågat göra kyckling mer (hatar verkligen torr kyckling men lyckas inte få den perfekt tillagad så det känns inte värt det). Lax lyckades jag också bränna, fast den var sådär halvrå i mitten. Jag och mat funkar verkligen inte, om det inte är sånt man inte behöver tillaga så värst mycket. Typ det jag kan göra är olika sorters gröt, omeletter, pannkakor, mackor, sallader... yep. That's kind of it hahah. Jag kan inte ens göra pasta, inte för att jag äter det nuförtiden, men förut när jag gjorde det så blev den alltid hård eller överkokt. Hopplöst fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0