pizza pizza pizza

Ikväll blir det film, mys & pizza hemma hos bästa Nastaran! :D Yay, var en månad sen vi träffades sist nu! Ååååh älskar hawaii-pizza, har inte ätit det på evigheter heller... vi ska även gå förbi Casablanca innan det och se om vi hittar någon ruulig film. :) 
 
Köpte en mintgrön/pastelligtröja (se bilden nedan) idag btw. Mest för att jag är taggad på våren och gillar pasteller. Sen när jag kom hem insåg jag varför jag inte har några kläder i pastell, för jag passar inte i den typen av färger... Jaja, den får mig att bli glad i alla fall. Hade egentligen inte råd att shoppa men fick lite pengar av mamma eftersom jag fått så bra betyg i mina kurser. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0