wish i had money...

Tror jag håller på att byta stil igen. Den här gången blir det fejköverklass/allmänt sötsliskigt tror jag. (y) Har fastnat helt för randigt, prickigt, marint och stilrent och bara allmänt tråkiga kläder. Don't know why, tror jag har en identitetskris (40 års krisen kom tidigt) eller nåt. För 100:e gången. Awesome, ser i vilket fall fram emot att lägga massa pengar på kläder jag vet bara kommer vilja ha en månad eller två hehe. :P

Aja nu har jag waste:at tillräckligt med tid med att inte plugga... shit vad jag längtar tills jag slipper den här skiten, känner mig helt isolerad. Igår var första gången jag gick ut på evigheter, sitter typ bara hemma och pluggar varje dag... what a glorious life. Snacka om att jag ångrar att jag tog intensivkurser... och så har jag körkortet jag måste fixa också... Och trots allt pluggande ligger jag efter i kurserna. PALLAAAAAAAHHHHH! Psykbryt x 200.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0