pizza & a movie

Hade filmkväll och åt pizza (hawaii och tropicana!) ikväll hemma hos Nastaran med Virre. Vi kollade dock inte ens på filmen, vi hade typ bara den på som bakgrundsmusik medan vi pratade haha. Borde egentligen stannat hemma för jag är så svinigt sjuk att jag vill gråta, gör ont och värker överallt och är helt seg i huvudet, men hade lovat att vara med. Plus att det är svårt att säga nej till pizza. Men imorron får det bli hellugn dag, kommer inte lämna sängen för jag MÅSTE bli frisk tills jag ska provjobba på onsdag. För jag tänker INTE provjobba sjuk, that's for sure. Finns inget värre.

Aja nu ska jag ligga i sängen och gråta in i min kudde. Feber är awesome. Orkade inte ens åka till Jonas ikväll, då är det illa.



Börjar få långt hår finally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0