åh så snygg!

Har slappat hela dagen idag, typ bara legat i sängen, sovit, kollat på tv, ätit nyttigt (ingen äcklig och fettig bakismat här inte haha!). Har varit rätt sänkt sedan igår, blev ju att man drack en del hehe. Kände mig lite halvsjuk för någon timme sen så har hetsat i mig alla hälsokurer jag vet och nu mår jag lite bättre. Så förhoppningsvis blir jag inte sjuk! Ska nämnligen jobba lunch på sushin imorgon, då vill man verkligen INTE vara sjuk. Då blir en stressig och jobbig dag helt förjävlig, har jobbat sjuk där förut och det är typ det värsta som finns. :P Sen på kvällen så ska jag förhoppningsvis gå på ett Corepass och sen även kanske ett medelpass, beroende på hur man känner sig och hur mycket folk det är. :)

På tal om ingenting, jag vill ha en turkos cykel i sommar!! Har inte cyklat sedan jag var 12 år kanske, och är jättetaggad på att börja med det! Speciellt skulle det underlätta att komma till sollentuna, då det typ är cykelväg hela vägen dit från mitt hus. :) Och det kanske även skulle dra ner mina SL-kort kostnader. :D Nu är ju bara frågan var man får tag på en såndär epic vintage-cykel?



Fast en rosa skulle ju vara jädrigt awesome det med..... :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0