Jun. 03, 2013

Ingen VS kropp direkt, men känner mig ändå rätt nöjd med hur länge jag lyckats vara "nyttig". Har i ca 2 år haft en hälsosam inställning till mat och träning och har mått MYCKET bättre både fysiskt och psykiskt efter att jag blev hälsomedveten. Har inte varit nyttig hela tiden umder två år utan det har gått upp och ner men jag har hela tiden gått promenader och ätit bra mat minst 70 % av dagarna. Skulle kanske vilja ha liite mer muskler, men overall känner jag mig ändå rätt nöjd. Kanske har jag bara en bra dag idag haha!
Nu ska jag dra till gymmet, tror det blir mitt vanliga spinning pass. Imorgon jobbar jag 11 h. :( Men får tänka på Hawaii. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0